Hoe werkt de dienst?

U kunt in 6 stappen uw omzet verhogen met kiesjeofferte.nl:

  1. Een consument is op Google opzoek naar een dakkapel specialist in de buurt
  2. De consument klikt de advertentie aan en komt terecht op het offerte formulier van kiesjeofferte.nl
  3. De consument vraagt een offerte aan op kiesjeofferte.nl
  4. De aanvraag wordt doorgestuurd naar uw bedrijf als de opdracht binnen uw regio valt
  5. U krijgt aanvraag binnen op uw mail en neemt contact op met de consument. Wanneer u contact opgenomen heeft met de consument brengt u een offerte uit.
  6. U ontvangt de opdracht wanneer de consument de offerte aanvaart.
Zijn er lange termijn voorwaarden?

Nee, bij kiesjeofferte.nl kunt u stoppen wanneer u wilt. Kiesjeofferte.nl heeft:

  • Geen vaste kosten
  • Geen opzegtermijn
  • Geen administratiekosten
Kan ik valse offerteaanvragen retour sturen?

Ja, u kunt offerteaanvragen die geen correcte contactgegevens heeft binnen 5 dagen na offertedatum retour sturen. Dit geldt ook voor de offerte aanvragen die ‘’vals’’ zijn ingevuld. Stuur de ontvangen offerte door naar reclameren@kiesjeofferte.nl

Hoe kan ik maximum te ontvangen offerteaanvragen instellen?

Neem contact met ons op om in te stellen hoeveel offerteaanvragen u maximaal per maand wilt ontvangen.

Wat is de prijs van een offerte aanvraag?

U betaalt €9,95 excl. Btw per ontvangen offerteaanvraag.

Kan ik een schatting krijgen van het aantal offerte aanvragen dat ik zal ontvangen?

Ja, als u telefonisch contact met ons opneemt zullen wij u specifiek informeren hiernaar.

Wat staat er in de offerte aanvraag?

U ontvangt alle informatie die u nodig heeft om een richtprijs te geven. Klik op voorbeeldofferte om een voorbeeld te zien van een ingevulde offerte.

Is er een niet goed geld terug garantie?

Ja, bij aanmelding van uw deelname krijgt u een 60 dagen niet goed geld terug garantie. Als u binnen 60 dagen na de start besluit te stoppen, dan vervalt uw rekening en worden de kosten terug gestort op uw rekening.

Zijn er onverwachte kosten?

Nee, u betaalt enkel voor de hoeveelheid offerteaanvragen die u van ons ontvangt. De korting bij aanmelding zal met uw eerste factuur in mindering gebracht worden.

Hoe kan ik aangeven binnen welke straal ik offerteaanvragen wil ontvangen?

Ons systeem filtert op postcode en berekent de straal van uw bedrijf postcode naar die van de klant. Als deze klant binnen uw opgegeven werkgebied valt, zal deze offerteaanvraag voor u geselecteerd worden.

Hoe kan ik een account aanmaken of wijzigen?

U kunt zich aanmelden op de pagina partner worden. Voor wijzigingen neemt u contact op via het contactformulier of bel op 085 40 193 40.

Wat staat er in een offerteaanvraag vermeld?

Op de offerte aanvraag staat alle informatie die u nodig heeft om een richtprijs op te stellen. Daarnaast staan de contact gegevens van de consumenten vermeld, zodat u eenvoudig contact op kan nemen. Kijk bij voorbeeld offerte om meer te weten te komen.

Wat is het voordeel na mijn probeer periode?

Als u besluit om na uw probeerperiode uw deelname voort te zetten, dan krijgt u:

  • 60 dagen niet goed geld terug garantie
  • Reclamatie service
  • Zelf uw maandbudget instellen
  • Tijdelijk pauzeren
Hoe kan ik de dienst gratis uitproberen?

U kunt de dienst 21 dagen gratis uitproberen met een maximum aantal offertes van 5 stuks. Vul de straal in waar u actief wilt zijn. Daarnaast zijn uw contactgegevens nodig.

 Staat uw vraag er niet tussen? Stel uw vraag!